Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie.  W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub braku konieczne jest sporządzenie protokołu szkody przez przewoźnika. Protokół ten jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 661483491. W przypadku uszkodzenia produktu w transporcie kupujący wszczyna   procedurę  reklamacyjna , w przypadku zaginięcia przesyłki  -sprzedawca.

 

W przypadku reklamacji prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować. Wcześniej konieczne jest napisanie oświadczenia drogą e-mailową (na adres sklepu)w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Pamiętaj reklamacji mogą podlegać jedynie wady fabryczne produktu lub niezgodność z opisem, a produkt odesłany bez wcześniejszego napisania oświadczenia nie zostanie przez nas odebrany.
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię pisemnie, mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@letsbake.pl lub telefonicznie: +48 661483491. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. Dopuszcza się otwarcie opakowania w celu obejrzenia produktu.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

    1. Napisz do nas drogą e-mailową (na adres sklepu) oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a  także nr konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. W odpowiedzi dostaniesz wzór  oświadczenia,  które prosimy wypełnić  i dołączyć  do odsylanego produktu.

     2. Odeślij w ciągu  14 dni od dnia przesłania nam emaila z informacja o rezygnacji z zakupu, zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Produkt nie może  być używany. 

     3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

     4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy, w wysokości odpowiadającej całej  wpłacone j na nasze konto kwoty. W przypadku zakupienia kilku przedmiotu, a zwrotu tylko części, zwrot zaplaconych kosztów transportu nastąpi proporcjonalnie. Koszt odesłania produktu ponosi kupujący. 

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Pamiętaj!!

W przypadku braku wcześniejszego oświadczenia drogą e-mailową paczka nie zostanie przez nas odebrana.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informację w Polityce Prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl